2011/04/02

Sommargarderob

Ett, två, tre och så blev det sommar här i Berlin. I dag har det varit otroliga 22 grader varmt och alldeles fantastiskt. Jag och svärmor, som är här på besök, har flanerat runt och riktigt sugit in den nya sommarkänslan. Nu är den här igen, den härligaste tiden i Berlin. Den som gör mig nyförälskad i staden och livet så fort jag går utanför dörren. Med folkliv, festliv, uteliv och musik överallt. Best of das leben. 

Och för att fira allt det härliga har jag shoppat sommarkläder. Jag har hittat en helt underbar liten butik här i Fhain, Ma garderobe heter den och affären påminner verkligen om en stor walk in closet. Superpersonlig och massor av fina kläder till riktigt bra priser. Ett stycke finfin t-shirt och ett stycke überpiffig partytopp fick jag med mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow JohannaPaues on Twitter Resor
Toppblogg.se