2010/01/26

Partyyyyyy!

I dag har jag varit på fest. Den började klockan två, en rosa flufftårta serverades och på golvet kravlade ett gäng ettåringar (en av dem fyllde år). Det är bara att inse. Hädanefter kommer de flesta fester jag går på knappast innehålla Berghainbögar, techno och taxi hem i gryningen. Men det är ok, barnkalas kan också vara roliga. Och dessutom blir utekvällarna ännu bättre nu när de inte händer så ofta.
Shit asså, ibland är jag så vuxen att jag blir rädd för mig själv.

1 kommentar:

  1. Ha ha ha! Känner igen mig så väl! Om ett par veckor ska jag på fortbildning till Berlin och lämnar fluffet hemma. Fyra dagar, tre nätter ensamtid. Blir nog ändå inga Berghainhäng...Drömmer om mat på Punjab (Winsstr.) och ska premiärfrossa cheesecake på Gregs(?). Heter det så?

    SvaraRadera

Follow JohannaPaues on Twitter Resor
Toppblogg.se