2012/08/03

Dags nu





































Nu är det bara en helg kvar mellan mig och Sverige. Jag längtar verkligen. Det var så länge sedan jag var där, nästan ett halvår har gått sedan sist. Det är mycket för mig som – när jag inte är gravid eller precis har fött barn – brukar åka till Stockholm åtminstone varannan månad.

Vi ska vara mycket på landet. I alla fall om vädret är vackert. Grilla, bada, leka, pyssla om varandra.
Knåda på min stackars man som har ont i ryggen efter en alldeles för stressig vår, lyssna noga på vår bebis som jollrar för fullt nu och min älskade pojke som har så mycket att berätta. Bygga kojor, spela fotboll, plocka blåbär. Gå på grusiga vägar och andas skogsdoft. 

Det ska bli så ofantligt härligt.

PS. Mannen på bilden är min äkta hälft. 

2 kommentarer:

  1. Vad härligt! Önskar att jag också hade möjlighet att resa till Sverige varannan månad istället för vartannat år...

    SvaraRadera
  2. Åh, förstår det! Berlin är ju rätt odramatiskt att ha flyttat till jämfört med Colombia. Nästgårds ju. Hoppas du inte behöver vänta allt för länge på nästa sverigetur!

    SvaraRadera

Follow JohannaPaues on Twitter Resor
Toppblogg.se