2014/03/03

Hemma igen. Och sjuk igen.

Det var en kort, men effektiv semester. Jättefin. Solen sken, barnen skrattade usw. Och jag blev bättre från mina (kör dubbelt här) förkylningar, mycket bättre. Men så flög vi hem inatt - och pang så var febern där igen. MNÅÅ! I en månad har jag hostat nu. Och snorat och slemmat och inte orkat någonting. 

Shit, vad jag förbannar mig själv för att jag är så jäkla svensk och ba "men, neeeejdå - läkaren? Inte ska väl jag!". Vad hände med min acklimatisering till Tyskland på den punkten? Va? Va? Här ränner ju folk till och med till doktorn för att få det bekräftat att de verkligen är friska innan det är dags att gå tillbaka till jobbet. I morgon är det jag som sätter mig i det där jäkla väntrummet, enough med bakterier nu. 

Nåväl. Är i alla fall en aning solkysst. 

Hej på er. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow JohannaPaues on Twitter Resor
Toppblogg.se