2011/10/25

Ett djupt andetag

Jag trivs väldigt bra med att vara frilansare. Det är spännande, jag går igång på utmaningen, på säljet och på att alltid göra ett så bra jobb jag bara kan. Att få nöjda kunder samtidigt som jag hela tiden utvecklas och utmanas.
Och på kontrasterna. Att den ena veckan är lugn och nästa helt galen. Från lulligt idéskapande, tidningsbläddrande och kulturinsupande till tusen saker samtidigt, intervjuer, nya beställningar, research, resor, bokning av flyg, tåg, bil, utrustning...

Och nu har jag en sådan där snabb vecka framför mig. Allt samtidigt, massor av jobb, minutplanering. Jag tar ett djupt andetag och kör i gång.

 Ni som har mindre för er och befinner er i Berlin under helgen kan göra följande.
1. Gå på porrfilmsfestival.
2. Besöka liveklubben 7 Stufen i Kreuzberg, det har open stage på fredag. Alltid spännande.
3. Förundras över fotoutställningen Fashion Food (jag tänker mig köttklänningar) som öppnar på Museum für Kommunikation Berlin på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow JohannaPaues on Twitter Resor
Toppblogg.se