2012/12/31

2012



Jag har funderat så mycket på vad det här året har betytt för mig, för oss, och visst – det har hänt massor. Vi har flyttat, jag fått flera nya kunder och haft kul på jobbet. Vi har vant oss vid R:s nya jobb och att han antingen är hemma eller borta under flera dagar. Jag har varit gravid och haft ont, stånkat och stönat.

Och vi har fortsatt att förälska oss i Berlin, i Friedrichshain. Hittat nya ställen och njutit av gamla favoriter. Fortsatt att vara glada över att vi bor här, trivts. Haft många besök som vi njutit massor av. 

Men allt det där känns så litet när jag tänker på det största av allt som hänt. På det som gjort det här året till ett de bästa och lyckligaste i mitt liv.

Vi har blivit föräldrar till Isa. Världens finaste Isa.
Som är som solen. Som lyser och värmer och gör alla omkring henne lyckliga.

Tack, tack, tack, tack livet för det.



1 kommentar:

  1. Så fint skrivet, och hon är verkligen den solstrålen som strålar mest.
    Ha en underbar semester och allt gott inför 2013!
    Kram!

    SvaraRadera

Follow JohannaPaues on Twitter Resor
Toppblogg.se