2013/06/16

SVEEERIGESOMMAR HERE WE COME!


Vi är på väg, yay! Fy satan vad nöjd jag är nu. Jag har lyckats med att, håll i er nu, packa för fem veckor i Sverige SAMTIDIGT som jag mestadels ensam tagit hand om två barn SAMTIDIGT som jag städat vår lägenhet kliniskt ren (vi ska hyra ut den under semestern) SAMTIDIGT som samma barn stökat ner den igen SAMTIDIGT som jag också roddat ihop kontrakt till fyra nya hyresgäster på kontoret (kommer att bli så bra), överlämnat nycklar und so weiter. 

Nu sitter vi i bilen på väg till färjan och goddammit vad den här semestern ska bli bra. Med föräldrar och syskon och syskonbarn och vänner och herrgårdsdygn med R och bad och barfota barnfötter i gräset, färskpotatis och ljumma sommarkvällar. Och massor av roliga fester. Och SOL! För visst har ni sol i Sverige? Visst? Visst? 

Så. Nu ska jag fortsätta klappa mig själv på axeln. Ganska bra sysselsättning när man åker bil faktiskt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow JohannaPaues on Twitter Resor
Toppblogg.se