2010/10/28

Massage och "massage"

Kalla mig naiv, men varje gång jag har gått förbi "Massagekunst" här i krokarna har funderat på om det är en riktigt massageinrättning eller om det mest handlar om, eeh, erotiska tjänster. Sammetsdraperierna i skyltfönstret har väl i och för sig fått mig att misstänka att de vanligaste kunderna knappast är överarbetande småbarnsmammor med stela axlar - men om det är oljiga sexlekar som erbjuds, varför skriver de att deras specialitet är "urindisk massage"? Det låter ju riktigt ayrurvedatrevligt.

Jag har aldrig vågat gå in och fråga vad det är som gäller egentligen, men nu misstänker jag att andra gjort just det. En ny bild har kommit upp i skyltfönstret och den lär ju vara där för att förtydliga, utan att säga för mycket. Back of alla stressade småbarnsmammor med stela axlar liksom, här serveras ingen urindisk massage. Bara "massage". Eller?

Och plötsligt var där fyra stora bröst i skyltfönstret...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow JohannaPaues on Twitter Resor
Toppblogg.se