2011/11/14

Balans

För första gången på flera månader har jag inte en enorm hög med arbete som väntar, jag är ganska i kapp och har kontroll över jobbläget. En märklig, men fantastisk skön, känsla. Man brukar ju säga att det sällan är lagom mycket jobb för en egenföretagare, antingen är det för lite eller för mycket, men just nu har jag banne mig en alldeles perfekt balans i min lilla business. Tillräckligt med tid till både jobb och familj.

Bäst att njuta medan det varar. 

Så,  i dag har jag och sonen gosat i soffan till Dumbo och varit husliga. Bakat bröd och bullar. Inte saffransbullar dock. Det får vänta tills jag har varit i Sverige och köpt på mig saffran. Här kostar 0,1 gram 2,5 Euro. Hutlöst ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow JohannaPaues on Twitter Resor
Toppblogg.se