2012/10/09

Bib (Back in Berlin)




















Svosh sa det, sedan tog sverigeveckan slut. Och jag är nöjd, hann med mycket! Fira min svärmor som fyllde år, träffa alla tre bröder och halva min släkt, ett restaurangbesök, en fest och några träffar med kära vänner och deras barn. Och så ett besök på annexet för att spana in tidningar jag inte läst på länge, mycket viktigt i min bransch.

Och nu är vi tillbaka i Berran igen. Rullar barnvagnen över kullerstenar och sånt. I veckan väntar jobb och pimpning av frilanskontoret. Det blir kul. 

Jag är förresten MYCKET STOLT över mina barn som skötte sig exemplariskt under resan från Sverige i går. Det var första gången jag reste ensam med båda, men det var inga problem alls. Helt glada, helt lugna och helt söta. Hela vägen. Jag kunde till och med shoppa lite i terminalen och läsa tidning under flighten. Och under bilresan hem från flygplatsen, klockan 22 ungefär, sjöng min stora Ekorrn satt i granen för min lilla tills hon somnade. Helt rart.

Så. Nu fick jag skryta om det också. Tänker att det är bäst att passa på.

2 kommentarer:

  1. Hittade precis hit för första gången - vilken fantastisk blogg du har! Jag lämnade precis Berlin efter en kort semester där - Berlin är min favoritstad! Hoppas du får en fin morgondag.

    SvaraRadera
  2. Men tack Ida! Vad glad jag blir! Och visst är Berlin världens bästa : )

    SvaraRadera

Follow JohannaPaues on Twitter Resor
Toppblogg.se