2013/09/06

Tar en vecka till

Det här med att hösten börjar göra sig påmind... Jag vet inte. Kylan som smyger sig på en om kvällarna här nu i Berlin, nä du. Den är jag inte redo för riktigt ännu känner jag.

Så, tada! imorgon packar vi ihop barn och badringar och drar till Grekland en vecka. Resan har i och för sig varit planerad megalänge eftersom R alltid måste be om sin semester typ ett och ett halvt år i förväg – men nu när vi väl är där känns det som att det var ett himla bra beslut vi tog där precis innan Isa skulle komma någongång. En bonussemester innan hösten drar igång på riktigt. Kan ju egentligen inte bli så fel, va?

Vi får väl se hur det är med internetandet där vi ska bo, annars så hörs vi helt säkert när jag är tillbaka igen. Herregud vad laddad inför hösten jag kommer att vara då. Mörker och slask och tjocka kläder – bring it on bara.

Blir perfa.
Click on image for source.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow JohannaPaues on Twitter Resor
Toppblogg.se