2010/09/16

Ick und blommorna

Jag älskar blommor. Jag vet inte vad de heter, hur länge de står sig eller hur man gör för att odla dem men jag älskar att köpa dem och att ha dem hemma. När jag var student lovade jag mig själv att så fort jag började tjäna pengar så skulle jag unna mig att alltid ha minst en bukett hemma, och det har jag hållit. 
Och lyckliga jag som bor i berlin, där blommor kostar mindre än en latte to go och där det finns så fantastiskt mycket att välja mellan! Det är verkligen en stor fördel med att bo i den här stan. Billiga, vackra blommor, överallt. Yeay!

3 kommentarer:

  1. Hej! I början av nästa år ska jag åka till Berlin för att plugga tyska i sisodär tre månader. Tänkte kolla med dig om du har tips på något gym man kan hålla igång formen på? Och tips på bästa sättet att hitta rum/lägenhet? Tack för en toppenblogg!:)

    SvaraRadera
  2. Åh, jag älskar också blommor även om jag inte vet något om dem. Dock är det ju så att vi har två katter som gärna äter upp dom så det är mindre lyckat här hemma.

    SvaraRadera
  3. Billy! Vill du gå på gym är Mcfit det aboslut bästa tipset för dig! Du kan vara ansluten månadsvis (alltså sllppa boka upp dig för ett år)och så kostar typ bara 16 euro i månaden har jag för mig. Och så finns det överallt och du får träna på alla gym. Vilken reklam jag gjorde nu : ) Annars är parkerna fina och många så jogging går ju också bra.

    Resesnack - du får njuta av blommorna n'r du går förbi dem på gatan! Det är härligt det med.

    Tack för att ni läser bloggen!

    SvaraRadera

Follow JohannaPaues on Twitter Resor
Toppblogg.se