2013/12/20

Länkliebe


För ett tag sedan träffade jag Linda för första gången. Hon bor också i Berlin och vi har läst varandras bloggar ganska länge nu så det var väldigt kul att träffa henne live.

Ett av Lindas största intressen är att laga mat, och det märks på hennes blogg. Eftersom jag har som ambition att få vår familj att se på köttätande som något festligt och inte något vardagligt, och Linda är vegan, så är hennes blogg en av mina absolut största inspirationskällor när det gäller matlagning just nu.

Ikväll ska jag till exempel äta spagettipumpa-spagetti med hemlagad veganbolognese (som är helt vanvettigt god!). Det tror jag faktiskt inte att jag hade gjort om jag inte hade läst Lindas blogg.

Och ni som vill satsa mer på ett vegetariskt, eller veganskt, julbord måste absolut läsa det här inlägget!

Linda kommer att dyka upp en som en sån där local i Citykollbloggen också vad det lider. Stay tuned.

2 kommentarer:

  1. Det är så roligt att du inspireras av mig. För ja, jag älskar mat :)

    Tack för fina ord!

    SvaraRadera

Follow JohannaPaues on Twitter Resor
Toppblogg.se