2012/05/29

Lunch Beat Berlin

Hurra! Lunch Beat har kommit till Berlin! Lunchdisco för hela slanten!

Jag har förvisso aldrig varit på ett Lunch Beat, men jag har intervjuat supertrevliga Molly Ränge som var den som drog igång det hela i Stockholm och jag har sannerligen varit sjukt sugen på att gå sedan dess.

Hela evenemanget går ut på att dansa. Järnet. Under lunchrasten. Discot pågår i precis en timme och i priset ingår vatten och en lunchmacka som du kan äta på vägen tillbaka till jobbet.

Så, alla som gillar att dansa – gå till Brunnenstrasse 10 på torsdag. Mer info på facebooksidan (och glöm inte att osa där om du tänker gå!).

Jag ska definitivt dit om det blir fler gånger, vilket jag verkligen hoppas att det blir. Den här gången måste jag stå över, mina bäckenbottenmuskler är nog inte riktigt redo för dansgolvet ännu. Buhu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow JohannaPaues on Twitter Resor
Toppblogg.se