2012/05/31

Mat in. Mat ut.

Okej. Det här består mina dagar av just nu: 
Producera mjölk (min barm växer as we speak. Typ såhär). Amma. Äta. Amma igen. Producera mjölk. Äta. Amma. 

Kort sagt. Mat är ett centralt tema i mitt liv. Eller ett ännu mer centralt tema än vad det vanligtvis är, kanske jag ska säga.  Jag och mitt gryn är hungriga. Hela tiden. 

Och tänk vad fantastiskt passande att Berlin bjuder på matfestival precis just nu! Eller, mat och design (of course) är det visst och varför inte? Äter gör man ju med alla sinnen. Taste Festival är en tio dagar lång matfest i Mitte med massor av workshops, föreläsningar och smakjippon. Endel grejer måste man bli inbjuden till, andra evenemang är öppna für alle. 

Nu är ju den stora frågan om jag kommer att lyckas ta mig dit mellan amningarna. Tveksamt. Men ändå liksom. 

Kolla in hela programmet här. 









1 kommentar:

  1. Even with a brand new child, you still know what's going on in this wonderful city! I wish I could go to this food festival - sounds great!!! hope you make it there ;)

    SvaraRadera

Follow JohannaPaues on Twitter Resor
Toppblogg.se