2012/09/06

Smärtstillande

Kolla vad jag hittade! En liten affär med MASSOR av söta saker! Alldeles nära där jag bor!

Jag gick förbi 7-9-13 (skumt namn?) på Warschauer Straße på väg hem från akutbesöket hos sjukgymnasten och blev så glad att jag nästan glömde bort knivhuggen i bröstkorgen. Hur kan jag, som älskar att gå runt och fingra på fina färgglada grejer, ha missat? Tjejen i kassan sa att affären funnits i tre år. 

Ah well, köpte små zinkbokstäver till Ejes rum och blev nog faktiskt lite, lite bättre i ryggen på köpet. 

Små pryttlar har definitivt en läkande effekt på mig. (Och så kanske sjukgymnasten gjorde lite nytta också).








2 kommentarer:

  1. Så himla fin affär! Måste åka till Berlin någon gång i livet.

    SvaraRadera
  2. Ja, det måste du! Jag är fortfarande helt fånigt förälskad i den här stan...

    SvaraRadera

Follow JohannaPaues on Twitter Resor
Toppblogg.se