2013/05/08

Ny jobbarkompis sökes!

Hej på er!
Såhär står det på min faceooksida just nu:

Den 1 juli blir ett bord ledigt på Golden, vårt frilanskontor i Friedrichshain. Ljust, charmigt,bra och lugnt läge nära Traveplatz (och S-bahn Frankfurter allee). Vi som sitter där jobbar alla med media på något sätt, men det måste man såklart inte göra för att hyra. 125 euro i månaden, inklusive internet, telefon, kaffekokare, printer, div. försäkringar, mikro – och megatrevligt sällskap såklart! Hör av dig till mig om det låter intressant.

Det är såklart inget måste, men eftersom jag jobbar mot svensk media vore jag jätteglad om platsen hyrdes ut till en svensk. Att kunna bolla artikelidéer, testa rubriker och kanske läsa en text då och då för sin granne är guld värt. 

Alltså. Befinner ni er i Berlin från och med i sommar och behöver ett väldigt trevligt ställe att jobba på - hör av er till mig! 

Såhär ser det ut. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow JohannaPaues on Twitter Resor
Toppblogg.se