2013/05/29

Achtung! Jag har en ny blogg!

Nej, nej. Jag ska inte sluta blogga här. Men från och med i dag kommer jag också att finnas på Aftonbladet.se. Där skriver jag om Berlin i Aftonbladet Resas nya bloggsatsning Citykoll och det kommer att bli en strid ström av tips på bra grejer att göra, äta och titta på, det kan jag lova er!

Det här innebär ingen jätteskillnad för den här bloggen, åtminstone inte om man ser till hur det varit under den senaste tiden. Det känns som att Berlin Ick sakta men säkert har förvandlats från en ganska tipsig blogg till ett ställe där jag framför allt får utlopp för mina "utlandssvensk lever småbarnsliv i Berlin"-funderingar. Och där tipsen som kommer oftast har med småbarnslivet att göra.

Jag gillar ju tipsandet, men eftersom det har blivit en så stor del av mitt jobb känns det skönt att kunna dela upp det hela lite mer. Och hey, när jag skrivit om något riktigt göttigt på Citykollbloggen lovar jag såklart att länka!

Så skynda er in till Citykoll nu. Särskilt om ni är på väg hit och vill veta var ni hittar det bästa och det senaste, det godaste och det finaste i den här magiskt underbara och underliga staden jag lever i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow JohannaPaues on Twitter Resor
Toppblogg.se