2013/05/15

Sommar och schlager och fest hela tiden

Aaaaaa! Det är så härligt här nu! Blommorna blommar, solen lyser, alla är glada! Och i helgen är det Karneval der Kulturen och ESC och det ska vara varmt och skönt.

Apropå ESC. Jag skulle ÄLSKA att gå på schlagerklubben på det legendariska gaystället Schwuz på lördag. De kör med livesändning och hela kitet. Ska försöka ta mig dit. Jag känner på mig att det kommer bli alldeles fantastiskt.

Förresten. Jag visste det inte då, men för ett år sedan var det bara ett dygn kvar tills jag skulle ha den här lilla krabaten i mina armar. Helt obegripligt, men Isa fyller ett år i morgon. Vi ska fira med bullar och sånt såklart. Min älskade fina flicka, tänk att du blivit så stor!




2 kommentarer:

  1. ESC? =>Hamburg=>Reeperbahn=>Spielbudenplatz: Där steppar björnen!

    SvaraRadera
  2. Kan du inte berätta om hur det är att föda barn i Berlin?

    SvaraRadera

Follow JohannaPaues on Twitter Resor
Toppblogg.se