2014/01/27

Länkliebe: Mammas machete

En av mina favoritbloggar heter Mammas machete. Den skrivs av Julia Svanberg som bor på den colombianska landsbygden sedan flera år. Julias berättelser är sådana som fastnar, jag tänker ofta på det hon skrivit långt efter att jag har läst inlägget, hennes språk berör och inspirerar.

Förstå vad jag glad jag blev när hon berättade att hon snart ska släppa en bok! Romanen Varför kom du hit? kommer den 28 februari som pocket, e-bok och digital ljudbok. Allt på en gång!

Läser ni inte Mammas machete sedan tidigare, iväg med er dit nu.

Julia.







5 kommentarer:

  1. Ja! Fina Julia, hurra för Mammas Machete-bloggen!

    SvaraRadera
  2. läser allt julia skriver :-) - från början för att hon är från karlshamn, precis som jag :-), men numera för att hon skriver så himla bra.
    läser förresten oxå colombialiv - och vet numera en hel del om colombia (stad o landsbygd) tack vare dessa duktiga kvinnor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, jag med – Colombialiv är också favorit! De kompletterar varandra så himla bra också, tycker jag.

      Radera
  3. å vad kul att ni gillar bloggen. du och colombia-annika är också mina favvisar!

    SvaraRadera

Follow JohannaPaues on Twitter Resor
Toppblogg.se