2014/01/30

Många bloggar lite tid

Jag måste säga att det känns lite splittrat att hålla i gång två bloggar samtidigt (egentligen tre, om man räknar den jag har på Berlinbiten också. Oh je). Särskilt eftersom Citykollbloggen mer och mer börjar likna den här, minus de långa harangerna om mitt velande kring vilket land jag vill bo i, skolval, tvåspråkighet och sånt. Men jaja.

Den här veckan har jag mycket att göra (tackar förra veckans ineffektivitet för det) och har således inte haft tid att blogga på båda ställen. Men om ni vill läsa om min lycka över att slippa snyggstressen
här i Berlin så tycker jag att ni ska surfa  till Citykollen ögonabums.

Nu tar jag på mig min noppiga mössa och drar till Kita.


2 kommentarer:

  1. Hejhej! Hittade din blogg när jag googlade på berlin + semester + barn eller nåt liknande. Tycker att det är jättekul att läsa dina tips om Berlin, speciellt de som handlar om barn och Berlin. Vi (jag, maken och våra två barn som är 5 respektive 7 år) planerar att semestra i Berlin i sommar. Jag har aldrig varit där tidigare och kan ingenting om staden. Vi planerar att hyra lägenhet och stanna cirka en vecka. Vi planerar att kolla in sevärdheter, ta det lugnt och bara kolla i staden helt enkelt. Just nu har jag svårast att bestämma VAR i stan vi ska bo, har förstått att stan är stor så det känns viktigt att bo i en trevlig och mysig stadsdel som passar barnen bra. Vilket är ditt tips för en barnfamilj som oss?

    SvaraRadera

Follow JohannaPaues on Twitter Resor
Toppblogg.se