2014/01/24

Veckan som gått

Den här veckan har jag inte gjort så mycket. Känns det som. Kreativ öken har det varit i alla fall, men well, well så är det ibland. Jag skyller på den senaste tidens livskris plus vintern som pågått ett tag nu. Det blir nog bättre.

Trevliga saker som ändå hänt är att jag träffat vänner och druckit drinkar på superbaren Booze bar, intervjuat en inspirerande människa som fick mig att tänka att de mesta är möjligt, coworkat med Karen Sofie och Hanna igen (här, BRA kafé!), vardagshängt i flera omgångar (inklusive stort intag av kaffe och take away-mat) med Annelies och hennes familj samt bokat in några kul möten till nästa vecka.

Så helt felpinkade har de senaste dagarna inte varit ändå. Fast jag kunde ha varit mer produktiv. Borde ha varit, men nu ger jag upp och går och bastar istället. Eller, ja, jag tänkte ju träna också. Men bastun är målet. Det är kallt här nu.

(Förresten. I dag skrev jag en lista på kul hotell här i Berlin, på Citykollbloggen. Om ni är på väg hit eller så. Jag har också skrivit en text om den berlinska nakenheten och om fem saker som fått mig att tappa hakan i den här stan.)

Alexanderplatz. Januari 2014.

2 kommentarer:

  1. Men ändå för att inte ha gjort så mycket är det ju bra att ha fått in lite trevligheter :)

    Den där nakenheten. Njaä säger jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja exakt Värre med en vecka utan trevligheter än en vecka utan ha gjort så mycket nytta. Och jag med, vad gäller nakenheten. Okej ibland, men det kan lätt bli too much.

      Radera

Follow JohannaPaues on Twitter Resor
Toppblogg.se