2012/07/29

Musten ur

En veckas lyxigt umgänge med gudsyster J, bror G och älskade gullungen O är förbi. De sistnämnda åkte nyss.

Åh, det var så härligt att ha dem här! Nära, nära. Inte hundra mil bort.

Kusinerna har ömsom lekt, ömsom bråkat (jag först! Min tur! Den är MIN!). Helt enkelt lärt känna varandra lite bättre. Och vi har gjort massor, trots värmen. Badat (mer om det snart), gått på Tekniska museet (kommer nog något inlägg om det med), lekt i parker, ätit glass, åkt spårvagn, åkt tunnelbana, åkt buss. Ätit mer glass.
Umgåtts, umgåtts, umgåtts.

Så. Vi är lite trötta nu i den här familjen. Sonen somnade för en gång skull på fem minuter, jag ser i kors (bokstavligen. Börjar skela när jag behöver sova) och tösabiten har däckat på en filt i vardagsrummet. 

Går och lägger mig nu.

Kusinerna. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow JohannaPaues on Twitter Resor
Toppblogg.se