2013/03/18

Maxat

Jag har gjort så mycket kul grejer den här helgen. Kolla bara.


Först en fredagsdrink på nyöppnade The Antlered Bunny på Traveplatz. En jäkligt fin liten bar.


Sedan kom jag hem till man och barn i full färd med att baka cupcakes. Jag anlände precis lagom till pyntningen, yay!



I lördags hängde vi först i solen. Gungade lite och så.



Och sedan gick vi på cirkus. Den var så dålig att det blev roligt (jonglören tappade ungefär varannan boll etc.). Eje och hans kompis M såg dock ut att vara djupt imponerade av prick allting. Mission accomplished.




Efter cirkusen åkte R till USA och jag och barnen hem till Friedrichshain igen. Väl hemma gjorde vi popcorn och kollade på Schlag den Raab.
Den där Raab, alltså. Han är verkligen överallt.





Och i dag firade vi kompisen K:s födelsedag genom att äta lunch på Café Colectivo. Det är ett spanskt ställe precis vid Boxhagener Platz som serverar paella från klockan 14 varje söndag. Himla trevligt! Jag och mina barn var nästan de enda i hela lokalen som inte pratade spanska – det om något borde väl vara ett bra betyg på paellan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow JohannaPaues on Twitter Resor
Toppblogg.se