2012/11/29

Dittan och dattan bara

Det är så satans kallt här i Berlin nu. Och blåsigt och regnigt – värsta sortens väder. Himla tur då att vi drar till sydligare breddgrader i morgon! Eller, well. Vi ska till Frankfurt bara och det lär ju vara samma skitväder där. Men anledningen till resan är ett bröllop och sådana brukar ju alltid värma.

I dag har jag
 - fått mina leverfläckar kollade med tysk noggrannhet. ÖVERALLT tittade läkaren. Inga överdrifter (och inga farliga fläckar, puh).
 -  Hetsat omkring Hauptbahnhof och blivit påmind om hur ofantligt megastort stället är (Europas största centralstation).
 - Gjort en spännande intervju med en person som aldrig någonsin kan ha en dålig dag på jobbet (mer om det senare).

Eftersom jag inte har något mer intressant än så att komma med bjuder jag på några bilder av mina barn, tagna häromkvällen av fotografen Hanna Skoog som jag gör jobb med ibland här i Berlin. Hon är så fantastiskt duktig, och så himla kul att jobba med.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Follow JohannaPaues on Twitter Resor
Toppblogg.se